BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 24, 2011

Music xxxx


Hey, hey peeps . Sumpah aku tade kerja cuti ni,, menulis blog lah jawabnya . <-- tetibe rajin pulak menulis blognyaa .

Aku pong tak tahu nak tulis ape benornyyaa .. Hehe.
Okay, as korang semua tahu aku sememangnyaa baru lah jugak pindah sekolah . <--- SHAH Pekan .
Hoho, ini dia gambaran sekolah aku . ngee ~
---- tet tet ! takde gambaran , aku tak dapat cari gambar sekolah aku  , sob2 ---- 

Wookies, sejak aku masuk sekolah ni aku telah digelar Nafisah Junior . <--- pada awal bulan 7 . takkisahpun
Patuh, tetibe bulan puasa dlm bulan 8 aku digelar Lebam , <-- aku pon tak tahu kenapa digelar lebam . lebam ke mata aku ?
Takkan takkan ? Pffttt -,-'
Hehe, ni aku cilok camera org .
Hoho, dah banyak aku lalui kat sekolah ni . antaranya .. menyertai pancaragam sekolah dan telah berhijrah pergi camping :))
mse camping nilah aku rapat dgn pokcik2 ni .. 
layan lah diorg ni ..
Itu dia .
Pffttt, diorg mmg pelik ;)
Done about boys a.k.a pokcik2 .. now , about ze girls ;) 

diorg seriously, photogenic . kih3 .
Time ni sumpah aku rindu . kenangan terindah seyh . walaupun aku budak baru kat SHAH but diorg layan aku mcm Family, adik2 diorg <33
Stars ! Stars ,, yg ada banyak bucu . 

Hokeh, Jambori sudah lepas ,, sekarang Eco Music ! Mwehehe . 
pada waktu tersebut Kami telah berhijrah ke Petaling Jaya . <--- hek eleh,, PJ je pong ,, bukannya overseas  ! Pfftt -,-' 
Ni antara gambo2 yg kitaorg pergi sana . 

Ze Girls ..
Ze Boys .. 
Adrian . Tassya . Tia :) 
Fauzan, Syed , Harris ..
Peace Ya !

Next is ze Kugiran . Pfftt, kugiran -,-'
Start kugiran ni lah bermulanya , kemakian kekutukan dan ketidakpuas hatiaan antara aku ngan budak2 ni . Dimana mereka tidak puas hati kerana tak dpt sertai kugiran jugak :P <-- dengki ! Kah3 . kesahapaaku . My luck aku terpilih msok kugiran cikgu yg plilih ! SO WHAT ! 

Dekat kugiran nilah aku kenal Arrabbani Amanullah and Razzi and Magic  . Jyeah . <--- sound effect Bani . 

Bani :O 
Razzi . Haha . 

Magic .
Seriously, aku tak tahu apa nama sebenar beliau . Ngee ~

We're awsome Liddat ! 


Kugiran SHAH . 
- SHAH were excellence is created -

Sincerely : 
                   Alia Athyrah

0 comments: